Odpowiedzi

2009-09-26T11:02:23+02:00
Proponuję Ci implozję puszki. Kiedyś sama robilam takie doświadczenie. potrzebna Ci będzie puszka, jakiś palnik, miska z wodą w której całkowicie zmieści się puszka, jakieś szczypce żeby móc swobodnie trzymać puszkę.
Do puszki wlewasz wode na wysokość kilku milimetrów czyli ociupinkę, to podgrzewasz równomiernie nad palnikiem aby woda po części lub całkowicie się wygotowała, jeśli już tak będzie szybkim ruchem, energicznie zanurz puszkę w zimej wodzie. Puszka się zgniecie.
i o to cała polityka :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T12:03:11+02:00
Do eksperymentu bd potrzebował:
Płytę CD lub DVD [nie ma ruznicy],korek z dzióbkiem[taki jak od butelki powerade],taśma klejąca, klej(kropelka) i balon xD ;)...
a więc ...
KLejem przyklejasz korek do płyty(straona płyty nie znaczenia), dzubkiem do góry(szczelnie.!!!), czekasz aż wyschnie, następnie nakładasz balon na korek i szczenie oklejasz tasmą, odwracasz płytę korkiem do dołu (otwierasz korek tak aby nadmuchac balon) staraj się nadmuchac jak najwięcej ;), gdy juz nadmuchasz balon zamknij korek aby powietsze nie uciekło.Odwracasz płytę płaską stroną (ta bez korka)do dołu, kładziesz na ziemii, otwierasz koreki delikatnie popychasz wzdłuz sali.Płyta nie dotyka ziemii, a leci wzdłuz sali ...I gotowe :) ...
Mam nadzieję że się przydałem :)
pozdro :) ;p
1 5 1