Ułóż krzyżówkę z hasłem pomoc ubogim
p
o
m
o
c
u
b
o
g
i
m

pyt do krz
1.............
2.............
3.............
4............
5............
6.............
7...............
8................
9................
10..............
11..................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:44:43+01:00
1. Jest podstawą Bożego Słowa? /prawda
2. Przymiot Boga./ miłosierny
3.Obejmuje kilka diecezji. /metropolita
4.Zgromadzenie biskupów całego świata pod przewodnictwem papieża. / sobór
5.Włączył cię do wspólnoty Kościoła. chrzest
6.Jesteśmy członkami jego ciała./ Chrystus
7. "otrzymaliście ducha(..) za synów./ przybrania
8.Jest dla was i dla dzieci waszych./ obietnica
9. Jesteś Jego świątynio/ Bóg
10. Udziela sakramentu bierzmowania./ biskup
11. Znaczy: ''niech się tak stanie'/amen
5 4 5
2010-01-12T18:46:04+01:00
1. pokoj - nie zawsze panuje na swiecie
2. kromka - niewielki kawałek chleba
3. amen - tym slowem konczysz modlitwe
4. radosc - pojawia sie np. przy narodzinach dziecka
5. grzechy - z nich sie spowiadamy
6. .... uroczystosc : np: niepokaLanego poczecia nmp.
7. chleb - jest glownym pokarmem heh moze troche inaczej to sformulowac...
8. obraz inaczej malunek
9.
2 1 2