Odpowiedzi

2010-01-12T18:39:25+01:00
Chrystus tzn. namaszczony, pomazaniec
A mesjasz to inaczej Jezus
2 3 2
2010-01-12T18:51:07+01:00
Chrystus oznacza zbawienie, zaś Mesjasz oznacza to samo. Chrystus jest wyznawany u chrześcijan, zaś Mesjasz u Żydów
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:51:21+01:00
Mesjasz - dosłownie 'pomazaniec', greckie 'Chrystus'.
Chrystus - 'namaszczony'. Jezusa nazywamy Chrystusem ponieważ został namaszczony przez Boga.
2 3 2