Napisz wiadomość zgodnie z treścią zadania:
Umówiłaś się na sobotę z kolegą/ koleżanką z USA, musisz jednak odwołać spotkanie z powodu zobowiązań rodzinnych. Zostaw na biurku w klasie wiadomość:
1. poinformuj, że nie możesz się z nią/ nim spotkać podając powód
2. zaproponuj inny termin spotkania
3. zaproponuj co możecie razem robić
4. poproś o przyniesienie filmu
(oczywiście po angielsku :) i z tłumaczeniem)
krótko i w czasie przyszłym :P

2

Odpowiedzi

2009-09-26T11:18:50+02:00
Hej!
Mam dla ciebie smutną wiadomość. Nie mogę się z tobą spotkać w sobotę. Muszę odwiedzić rodzinę. Może umówimy się na następną sobotę. Możemy pójść na kręgle lub do kina. Co tylko będziesz chciała. :) Może obejrzymy film? Przynieś jakiś fajny.
Pozdrawiam
Kasia.


Hey!
I have sad news for you. I can not meet with you on Saturday. I have to visit family. Maybe We agree on the following Saturday. We can go bowling or the cinema. Whatever you want. :) Maybe watch videos? Bring a cool.
Yours
Kasia.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T12:46:05+02:00
Dear Kasia,
Unnfortunalety I can't meet with you in Saturday because I am going to the dentist.
Maybe will we meet in Sunday? We can go to the cinema or do shopping.
Can you bring your films? I think that we can watch ,,Romeo i Julia''.
I am waiting for your response.
... (imie)

Droga Kasiu,
Niestety nie mogę spotkać się z tobą w sobotę poniewaz jade do dentysty.
Moze spotkamy sie w niedziele? Mozemy isc do kina lub na zakupy. Czy mozesz przyniesc filmy? Mysle ze mozemy obejrzec romeo i julia.
Czekam na twoja odpowiedz.
......