Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:46:13+01:00
Austria
Belgia - założyciel
Bułgaria
Cypr
Czechy
Dania
Estonia
Finlandia
Francja - założyciel
Grecja
Hiszpania
Holandia - założyciel
Irlandia
Litwa
Luksemburg - założyciel
Łotwa
Malta
Niemcy - założyciel
Polska
Portugalia
Rumunia
Szwecja
Słowacja
Słowenia
Węgry
Wielka Brytania
Włochy - założyciel
7 4 7
2010-01-12T18:57:08+01:00
Państwa założycielskie to : francja , niemcy , belgia , dania, luksemburg, włochy
państwa wchodzące w skład UE ; austria ,belgia,bułgaria ,cypr , czechy , dania ,estonia , finlandia , francja , grecja , hiszpania ,holandia ,irlandia, litwa , luksemburg , łotwa , malta,niemcy ,polska,portugalia,rumunia ,słowacja , słowenia , szwecja ,wegry ,wielka brytania ,włochy
I to tyle myśle że pomogłam :)
3 3 3