Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T18:43:19+01:00
Http://www.scribd.com/doc/13266957/Fizyka-wzory-dla-gimnazjum
masz od razu do wszystkich działów
2010-01-12T18:47:54+01:00
Praca=w= Fxs
Moc= p=W/t
Ep=mgh
Ek=1-2m x v²
Gęstość ro=m/V

Ciśnienie =p=F/S
Ciśnienie hydrostatyczne p=ro x g x h

I zasada termodynamiki Ew = W+Q
Ciepło potrzebne do ogrzania o przyroscie temp. Q=c x m x przyrost temp.

Licze na naj