Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:59:14+01:00
Panie Jezu Chryste, wiem, że zgrzeszyłem przeciwko Tobie w swoich myślach, słowach i uczynkach. Przebacz mi to. Przepraszam cię za swoje grzechy i odwracam się od wszystkiego co uważam że było złe. Ale Ty jesteś Dobrym Pasterzem, który życie swoje oddał za owce. Oddałeś swoje życie na krzyżu za mnie. Z wdzięczności oddaję Ci swoje życie i proszę cię zamieszkaj w moim sercu.
Wejdź jako mój Pan i i dysponuj mną.
Wejdź jako mój Zbawiciel i przebacz mi.
Wejdź jako mój przyjaciel i bądź ze mną.
A ja będę twoim do końca.
Amen.
2 4 2
2010-01-12T20:31:22+01:00
Panie Jezu nigdy nie wierzyłem w 100% , ze zmartwychwstaniesz , a wiec chcialbym ci wyznac ze bylem niesumienny poniewaz nie zawsze chodzilem do kosciola , niesluchalem rodzicow oraz przeszkadzalem na lekcji nauczycielom!Teraz chce z Jezusem rozglaszac ewangelie !
2 3 2