Odpowiedzi

2010-01-12T18:48:05+01:00
97%- 436,5 zł
100%- x

x= 436,5 * 100 / 97 = 450 zł
1 5 1
2010-01-12T18:51:42+01:00
436,50 * 3% = 436,50 * 3/100
(436,50 * 3 ) / 100 =
1309,5 / 100 = 13,09 zł - rabat

436,50 + 13,09 = 449,59 zł cena bez rabatu
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:15:06+01:00
Najprościej zrobić to tak :

436,50 - 3% = 423,405

3% = 13,095

436,50 - 13,095 = 423,405



PS. Wy na górze - " Rabat " to obniżka ceny
1 1 1