Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:57:40+01:00
Jeśli chodzi o to że ty jesteś na wakacjach i masz napisać



Cześć Aniu!
Co tam u Ciebie? Jak Ci mijają wakacje? U mnie wszystko w porządku. Wakacje spędzam razem z rodziną nad morzem. Jest cudownie. Pogoda świetna. Codziennie chodzimy na plaże, musze uważać żeby za bardzo się nie opalić. Woda w morzu nawet nawet... nie jest źle. Szkoda, że tych wakacji nie spędzimy razem. Musimy się spotkać pod koniec sierpnia! Przesyłam serdeczne pozdrowienia i całusy!
Aga



Cześć Aniu!
Co tam u Ciebie nowego? Jak spędziłaś resztę wakacji?
Ja się świetnie bawilam. Spędziłam je u babci. Wiesz zaczęłam naukę gry na gitarze. Zaraziłaś mnie tą grą. Szkoda że tak szybko zleciał ten obóz. Fajnie było by się jeszcze spotkać. Mam nadzieje, że za rok widzimy się znowu. Najlpiej było by jakbyś mnie odwiedziła. Przyjedź do mnie na weekend. Pogadamy i powygłupiamy się jak na obozie. Poćwiczymy razem grę. Czekam na odpowiedz. Pozdrawiam i śle całusy!
Aga


A to jak to ma byc do koleznaki z wakacji






4 4 4
2010-01-12T19:23:59+01:00
Cześć Alicja!!!

Pisze do ciebie bo jestem ciekawa jak ci mijają wakacje. Mi bardzo dobrze a tobie?? Mam nadzieję że cię nie zanudzam i ci nie zajmuję czasu. Ja spędzam wakacje w ... i przeżyłam wiele przygód. Kasia!
2 3 2