Odpowiedzi

2010-01-12T18:55:25+01:00
Żeby się nie zarazić jakoś chorą od innych
1 5 1
2010-01-12T18:56:37+01:00
Noo na rękach znajduje się bardzo duużo zarazków no i biorac jedzenie takimi nieumytymi rekami moze dojsc do jakiegos zarazenia sie chorobą , rozwoją bakteri rozne opryszczki zajady itd
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:57:40+01:00
Należy często myć ręce po to aby, nie przenosić bakterii. Np. kiedy jedziemy autobusem i trzymamy się poręczy, to skąd możemy wiedzieć, kto wcześniej trzymał się niej. Może była to jakaś chora osoba... Myjąc ręce po powrocie do domu lub przed jedzeniem mamy mniejszą szanse zachorowania niż zwykle.
2 5 2