Odpowiedzi

2010-01-12T19:14:33+01:00
Zima w tym roku jest bardzo ostra.. Dla Polski powoli zaczyna brakować pieniędzy na odśnieżanie dróg, brakuje również soli.
Siemion Warłamow chce się zabić w związku z klęską zawodową.
Justyna Kowalczyk została najlepszym sportowcem roku.
Tony Halme słynny fiński sportowiec nie żyje.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:15:09+01:00
Tomasz Zdebel przeszedł we wtorek operację łękotki. Według klubu, Polak będzie pauzował długo, a precyzyjniej daty wznowienia treningów nie podano.
(tylko że on nie gra w polskiej reprezentacji)

"Akcja zima" w polskich miastach pochłania dziesiątki milionów złotych
Odśnieżanie ulic w polskich miast pochłonęło już wiele milionów złotych. Tylko Warszawa od połowy października ub.r. wydała na ten cel około 60 mln zł, czyli ponad połowę środków przewidzianych na ten cel w budżecie miasta.

Senat przyjął poprawki do ustawy budżetowej na 2010 r.
Podjęciem uchwały w sprawie ustawy budżetowej na 2010 r. Senat zakończył we wtorek prace nad tegorocznym budżetem. Senatorowie przyjęli do budżetu 16 poprawek.

Minister rolnictwa Marek Sawicki przedstawi polskie priorytety we Wspólnej Polityce Rolnej po 2013r.

Zima znowu zaskoczyla polskich drogowcow

Rekordem po raz kolejny zakończyła się zbiórka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku wolontariusze zbierali na sprzęt do dziecięcych klinik onkologicznych


1 1 1