Odpowiedzi

2010-01-12T19:04:13+01:00
Taki co jest waleczny, walczy o ojczyzne.
Ktory zawsze walczy o swoje i nie podpusci chociazby nie wiem co.
Nie pozwoli skrzywdzic nikogo bliskiego....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:05:10+01:00
Myśle ze rycerza nazywaja, jak ktos jest odwazny. Przede wszystkim waleczny, ale nie za takie bujki co prowadza do zła tylko np. kiedy komus chce pomóc (gdy ktos jest w potrzebie) nigdy nie przegrywa gra do konca - wytrwały.

Napisałam co uważam... ;* pozdrawiam;]