Zad 1
Pierwsza lekcja rozpoczyna się o 8:15.poranne mycie ,ubieranie i jedzenie śnadania zajmuja Karolowi pół godziny, droga do szkoły -kwadrans.O której godzinie karol powinien wsat , aby zdążyć do szkoly n a5 minut przed rozpoczenciem lekcji ?

zad 2 Robert korzysta z komputera przecietnie 2,5 godziny dziennie.Obliczył ,że jest to 5,8 wolonego czasu.ILe czasu wolnego dziennie ma robert.zapisz obliczenia.



pomóż pils.................

3

Odpowiedzi

2010-01-12T19:01:06+01:00
Zad 1 pol godziny + kwadrans = 45 min 8:15 - 45 min = 7;30 730 - 5 min = 7;25

Odp : Musi wstac o 7;25

5,8 - 2,5 = 3,3

chyba dobrze
2010-01-12T19:01:19+01:00
Początek lekcji: 8.15
poranna toaleta: 30 min.
droga do szkoły :15 min.
dodatkowe: 5 min.
8.15-0.50=7.25

odp.Karol misi wstać o 7.25.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:04:12+01:00
1.
0.30 min. + 0.15 min. = 0.45 min.
08.15 godz. - 0.05 min. = 08.10 godz.
08.10 godz. - 0.45 min. = 7.25 godz.
Odp: Powinien wstać o godz. 07.25 .