Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:59:12+01:00
Sukces jakim będzie znalezienie satysfakcjonującej Cię pracy zależy przede wszystkim od Twojej aktywności. Im więcej różnych sposobów poszukiwania pracy wykorzystasz, tym większe prawdopodobieństwo jej znalezienia. Na początku ustal plan działania:

* określ pracę, jaką jesteś zainteresowany – odpowiedz sobie na pytanie, co lubisz robić, w czym jesteś dobry, jakie wartości cenisz;
* zastanów się jaką wiedzę i umiejętności posiadasz;
* naucz się jak szukać pracy – sprawdź, jakie sposoby szukania pracy mógłbyś wykorzystać;
* jeśli jeszcze tego nie potrafisz – naucz się jak pisać życiorys, list motywacyjny i
* ak zachować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej;
* na koniec – zastanów się, gdzie złożysz swoje CV oraz jak znajdziesz firmy, które byłyby zainteresowane Tobą jako pracownikiem.

2 5 2
2010-01-12T22:06:39+01:00
-iść do urzędu pracy i sie zarejestrować
-ulotki w miejscach publicznych
-informacje na słupach
-ogłoszenie w gazecie
-porozmawiać ze znajomymi
3 4 3