Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T12:56:15+02:00
Boże obietnice sprawdzają się z czasem. Przykłady takich spełnień mamy w Biblii. Np. mimo sędziwego wieku Abrahama i jego żony Sary, Bóg obiecuje im dziecko i w końcu je 'dostają'.
A co do tego, że w Niebie nie będzie ludzi skrzywdzonych, prześladowanych, cierpiących, zalęknionych i chorych pokrywa się z nauką Kościoła. Poza tym Jezus po śmierci pokazał się Apostołom i nie wyglądał tak jak wcześniej, wyglądał lepiej jak król. Apostołowie z początku Go nie poznali, a w końcu przez to pokazuje nam, że Jego obietnice są prawdziwe, tylko trzeba w to uwierzyć. W Niebie nie ma miejsca dla niedowiarków.
13 4 13
2009-09-26T15:48:15+02:00
W ten sposup hodzić do koscioła pomagać inym modlić sie
5 1 5