Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:02:37+01:00
1 cal kwadratowy to:
2,54cm * 2,54 cm = 6,4516cm kwadratowych

Stopa kwadratowa to:
(12cali*2,54cm)*(12cali * 2,54cm) = 30,48 * 30,48 = 929,03 cm kwadratowych

Cal kwadratowy ma 6,45 cm kwadratowych, a stopa kwadratowa ma 929,03 cm kwadratowych.
3 5 3
2010-01-12T19:08:42+01:00
Dane :
1 cal = 2,54 cm
1 cal2 = 2,54cm * 2,54cm = 6,4516cm2

1 stopa = 12 cali = 12 * 2,54 = 30,48 cm
1 stopa2 = 929,0304 cm2

PS. nie wiem czy dobrze , ale mam taką nadzieję xd
Pozdrawiam
3 5 3