Odpowiedzi

2010-01-12T19:07:24+01:00
Czwartek(lub jakis inny dzień)
Co za okropny dzień! Właśnie dotarło do mnie to co dziś zrobiłam. Z zazdrości zabiłam własną siostrę. Nie wiem jak to sie mogło stać. Po prostu chciałam być lepsza od niej. Teraz wiem, że było to złe. Z całego serca tego żałuje jednak nie mogę tego cofnąć. Chciałabym znów mieć kolo siebie Aline, moją jedyną siostrę. To ja powinnam umrzeć,a nie ona. Najgorsze jest to, że zginęła z moich rąk. Nie chciałam tego. Wtedy coś we mnie wstąpiło. Myśl o tej zbrodni będzie prześladować mnie do końca życia...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:16:14+01:00
18 września
Doszłam do wniosku, że zbyt często popełniam błędy. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę z tego, co zrobiłam i bardzo żałuję. Nie mogę znieść myśli, że nie da się cofnąć czasu. Kolejne łzy spływają mi po policzku. Wyrządziłam tyle krzywdy. Jak mogłam zabić własną siostrę, tylko po to by być bogatą, zamężną?! Wszystko z czasem się kończy. Moja radość z rzeczy materialnych również. Już za późno. Wiem, że nie jestem w stanie nic zrobić. Mam jedynie nadzieję, że moja ukochana siostra, która teraz przebywa w niebie, wybaczy mi.
1 5 1