Odpowiedzi

2010-01-12T19:09:19+01:00
Poszukuję osoby do pracy latarnika.
osoba powinna być dysponowana i sumienna.
jej obowiazki to wlańczanie codziennie wieczorem latarni.
moje wynagrodzenie wynosi 700zł miesięcznie i zakwaterowanie.
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:10:23+01:00
Latarnia morska w Aspinwall nad Kanałem Panamskim poszukuje osoby chętnej na posadę latarnika. Wymagana jest sumienność w wykonywaniu pracy, odpowiedzialność oraz dobre zdrowe nogi ponieważ w ciągu doby trzeba kilkakrotnie wchodzić i schodzić z latarni w różnych celach. To zajęcie jest dla człowieka który lubi samotność. Raz w tygodniu przysyłana jest skrzynia z żywnością. Wysokie wynagrodzenia gdyż praca nie jest łatwa.

Chętnych prosimy się zgłosić dn.20.01.2010r. do latarni w Aspinwall nad Kanałem Panamskim, gdzie odbędzie się szczegółowe przesłuchanie kandydatów i wybranie jednego który dostanie tą posadę.
32 4 32
2010-01-12T19:12:12+01:00
UWAGA!!!
Pilnie poszukiwany pracownik na stanowisko latarnika.
Latarnia w cichej, spokojnej dzielnicy. Jest nowa nie trzeba się martwić, że się popsuje. wynagrodzenie jest w granicach 100 złotych za noc.
Chętnych proszę o kontakt : ***-***-***
:)
12 1 12