Odpowiedzi

2010-01-12T19:05:47+01:00
1. FANTASY BOOK
2. GHOST STORY
3. ROMANTC NOVEL
5. SCNC FCTN BOOK
6. (DVNTR)<-- nie wiem STORY
7. BIOGRAPHY
8. "HSTRCL"<-- nie wiem NOVEL
9. FAIRY "TL" <-- nie wiem
2 3 2
2010-01-12T19:06:41+01:00
1.fantasy book
2.ghost story
3.romantic novel+
4.short story
5.science fiction book
6.adventure story
7.biography
8.historical novel
9.-----
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:25:24+01:00
1 fantasy book
2 ghost story
3 romantic novel
4 shot story
5 science fiction book
6 adventure story
7 biography
8 historical novel
9 fairy tale
3 5 3