Odpowiedzi

2010-01-12T19:19:18+01:00
Prezydent powinien być przede wszystkim odpowiedzialny. Nie powinien podejmować sam ważnych decyzji. Na pierwszym miejscu musi mieć losy kraju oraz jego mieszkańców.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:20:52+01:00
Prezydent kraju odgrywa w państwie bardzo ważną rolę. Przede wszystkim powinien więc być odpowiedzialny i sprawiedliwy. Oprócz tego sądzę, że nieodzownymi jego cechami są: konsekwencja, asertywność, uczciwość oraz doświadczenie. Osoba rządząca tak wieloma ludźmi winna również posiadać wysokie wykształcenie. Najważniejsze ze wszystkiego jest jednak to, by prezydent podejmował decyzje kierując się dobrem narodu, a nie własnym interesem. Człowiek o takich cechach zyskałby u mnie stuprocentowe poparcie. Szkoda, że tak mało ludzi wyznaje cenione przeze mnie wartości.