Odpowiedzi

2010-01-12T19:06:25+01:00
Tę książke detykuje dla mojej kochanej mamy... myśle że mały ksiąze ci sie spodoba bo chcem ci podziekowac właśnie nia za wszystkie nasze wspólme dni. kocham cie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:08:09+01:00
Mały książe jest wspaniałą książką . opowiada o losach bohatera , który był małym księciem. Nie będe opisywała ci wszystkiego ,ponieważ chcę abyś sama ją przeczczytała. Jest to wspaniała książka, dlatego przyjmij ją ode mnie. W ramach [ przeprosin, Na imieniny,urodziny,albo bez okazjii.]. ; ** Kocham cie mamo


nie wiem czy dokładnie o to chodzi ;]

jeżeli tak . daj naj :)) pliss.;*
2 3 2