Odpowiedzi

2010-01-12T19:10:01+01:00
1. Maria Skłodowska Curie
2.Cyprian Kamil Norwid
3.Juliusz Słowacki
4. Adam Mickiewicz
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:10:49+01:00
Znane są nazwiska kilku z nich, byli to: Michał Łowicki, Zbigniew Stefański, Jan Bogdan, Jan Mata, Stanisław Sadowski ) pierwsi Polacy )

A potem ;
Tadeusz Kosciuszko, Kazimierz Pulaski, Adam Mickiewicz, Fryderyk Chopin, Henryk Sienkiewicz, Krystyna Łyczywek.
5 4 5