Odpowiedzi

  • jeti
  • Początkujący
2009-04-05T16:03:11+02:00
Pole: (40cm)²= 1600cm² = 0,16m²
wysokość(do połowy)= 0,3m

V = Pp*H
objętość = pole podstawy * wysokość

V = 0,16 * 0,3 = 0,048m³ wody lub 48000cm³ jak wolisz lub tez 48 litrow, jezeli ma to byc w litrach :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-05T16:04:36+02:00
Pp=40cm*40cm=1600cm²
P=Pp*h
P=1600cm²*60cm=96000cm³
½P=48000cm³=48dm³
1dm³=1l
48dm³=48l

W akwarium jest 48 litrów wody