To jest z techniki ;)

Proszę o szybką pomoc ;)
1)Dlaczego należy oszczędzać wodę?
2)Co możesz zrobić, aby zmniejszyć zużycie wody w Twoim domu?
3) Co dzieje się ze ściekami w twoim domu ? ( Jak coś mieszkam w bloku) ;)
Proszę o krótkie ale na temat odpowiedzi ;)

2

Odpowiedzi

2010-01-12T19:10:58+01:00
1.Wodę należy oszczędzac ponieważ; małe kropelki kapiace z kranu tworza kilka litrów na dobę, a za to można by było np. umyć naczynia.
2. Jesli będziesz dobrze zakręcać kurki to nie będzie tyle wody kapać, i w ten sposób zaoszczędzisz kilka litrów.
3.Ja mieszkam w domu , a nie w bloku, więc u mnie to twz. szambiarka wywozi szambo;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:12:27+01:00
1) Jej zasoby Na Kuli Ziemskiej są ograniczone a potrzebujemy wody do : Utrzymania Higieny, picia,podrozy (patrz KOLUMB(to wikingowie odkryli Ameryke ...))
2)Zakrecac kaloryfery gdy nie przebywamy w danym pomieszczeniu , przed wyjsciem (sklep ,podworko itp)upewnic sie ze wszystkie krany itd sa pozakrecane ,gdy wyjezdzamy na dluzej zakrecic doplyw wody
3) Sa one transportowane droga sciekowa do oczyszczalni sciekow najblizszej w rejonie

Mam Nadzieje Że się Przyda :D