Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T13:09:26+02:00
1) W liturgii słowa ksiąc przemawia słowami Boga pouczając nas jak mamy postępowac.
2) W liturgii ciała Jezus objawia się nam jako nasz zbawiciel.
3) W liturgii Bóg poucza jak mamy żyć i postepować.
1 5 1
2009-09-26T13:12:56+02:00
Np
1 czytanie Słowa Bozego
2 Przeistoczenie
3 komunia Św.
1 4 1
2009-09-26T15:45:43+02:00
Hodzenie do koscioła
modlitwa rano i wieczorem
post.
1 4 1