Przetłumacz życiorys na j. niemiecki.

Urodziłam się w .... roku w ..... . W 2002 roku poszłam do przedszkola. W .... roku nauczyłam się jeździć na rowerze. W.... roku nauczyłam sie pływać. od .... do ..... chodziłam do Szkoły podstawowej . w .... roku dostałam pierwszą jedynkę. W .... pierwszy raz się zakochałam.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:09:35+01:00
Ich war geboren in .... eines Jahrs in ..... . Ich ging in 2002 Jahr in den Kindergarten. In .... ich ein Jahr lernte er radfahren. In.... ich ein Jahr lehrte sie schwimmen. von .... in ..... ich ging in die Grundschule . in .... ich ein Jahr bekam erst einen Einer. In .... erst mal verliebte sich.
2010-01-12T19:10:16+01:00
Ich war geboren in .... eines Jahrs in ..... . Ich ging in 2002 Jahr in den Kindergarten. In .... ich ein Jahr lernte er radfahren. In.... ich ein Jahr lehrte sie schwimmen. von .... in ..... ich ging in die Grundschule . in .... ich ein Jahr bekam erst einen Einer. In .... erst mal verliebte sich.