Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:12:16+01:00
Obszerny utwór epicki, wierszowany, przedstawiający wybitnych bohaterów na tle ważnych, przełomowych dla danej społeczności wydarzeń historycznych
2010-01-12T19:13:36+01:00
Epopeja :
- utwór epicki pisany wierszem
- przedstawia życie społeczeństwa i ukazuje jego prawdziwy obraz
- nieodłaczny składnik epopeji pojawiający sie na poczatku utworu