Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:20:21+01:00
Oznacza to ,żebysmy każdy dzień traktowali jakby był naszym ostatnim . Zaczeli dostrzegac peikno tego śwata,niekoniecznie tego komputerowego.Byśmy zaczeli dawac radość innymm, częściej sie uśmiechali.Aby nie tarcic czasu na byle głupstwa, by umieć cieszyć się z małych rzeczy, by kochać całym sercem,nie przejmowac sie byle problemami,nie kłocic sie.Zycie jest piękne, mimo wielu smutków zawsze jest w nim mase poytywnych rzeczy wystarczy je dostrzec. czasem dobro znajdziemy w najmiej dotego dopowiedniej osobie czy miejscu ,a wtedy nasz umysł wypełni radość i enegria, To włąsnie znaczy by chwytac każdy dzień!;)
14 3 14
2010-01-12T19:39:35+01:00
"Chwytajcie dzień, uczyńcie wasze życie niezwykłym"- sformułowanie te mówi nam o tym, że powinniśmy żyć chwilą. By nie przejmować się przeszłością a postawić na teraźniejszość. Dzięki częstym zmianom możemy poprawiać swój charakter i dostosowywać Go do środowiska. Po drugie jeśli doświadczamy czegoś nowego z całą pewnością nasz humor się polepsza, poznajemy nowe osoby, zainteresowania. Gdy jesteśmy w dobrym nastroju każde wykonanie należących do nas obowiązków staje się łatwiejsze i szybsze. Co powoduje, że wokół nas znajdzie się więcej przyjaźnie nastawionych osób.Wówczas sens naszego bytu jest pewniejszy. Musimy również chwytać każdą szansę, bo żadna z nich może się nie powtórzyć. Gdy już będziemy starsi, zmęczeni życiem z całą pewnością powiemy, że dobrze wykorzystaliśmy ten czas i nie mamy czego żałować.
12 3 12