Odpowiedzi

2010-01-12T19:17:35+01:00
2x+y=7 |*3
3x-2y=0 |*2

6x+2y=21
6x-4y=0
-

0+6y=21
y=21/6
y=3 2/3

2x+3 2/3=7
2x=7- 3 2/3
2x=3 1/3 |/2
x=5/3


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:17:51+01:00
2x+y=7
3x-2y=0

y=7-2x
3x-2y=0

y=7-2x
3x-2(7-2x)=0
3x-14+4x=0
7x=14 /:7
x=2

y=7-2*2
x=2

y=3
x=2
2010-01-12T19:18:43+01:00
2x+y=7 |*2
3x-2y=0

4x+2y=14
+ { 3x-2y=0

7x=14|:7
x=2

2*2+y=7
4+y=7
y=7-4
y=3
x=2