Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:22:21+01:00
Szanowny ......................
Z wielkim szcunkiem Chcialbym zaprosic panstwa na uroczysta premiere pt................... ktora odbedzie sie ................. w ................
Bardzo prosimy potwierdzic rezerwacje i bardzo zapraszamy
.........................
2010-01-12T19:24:33+01:00
Serdecznie zapraszam do teatru dzis o 21.00

Zapraszam do teatru wstep bezplatny

Z nila checia zapraszamy do teatru "WOŚP" na cel charytatywny dla dzieci z domow dziecka