Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T19:25:41+01:00
Cud w kanie galilejskiej-przeistoczenie się wody w wino najlepsze.

cud nad wisłą-tego akurat nie wiem.
Osmy cud świata-coś nieprawdopodobnego:D

11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:27:37+01:00
Więc tak:
cud w kanie galilejskiej- cud dokonany przez Jezusa polegający na zamianie wody w wino, potwierdzający jego boskość

cud nad wisłą- mianem tego cudu określa się wygraną obronę warszawy przez polaków przed bolszewikami (rosjanami). chodzi tu o wielką determinacje i patriotyzm jakim wykazali się polscy żołnierze walczą i wygrywają w bitwie gdzie wróg miał znaczną przewagę

ósmy cud świata - mianem takiego cudu okreśła soę najczęściej wielkie budowle wybudowane przez ludzi w starożytności np. piramida w gizie. chodzi tu o to że w dzisiejszych czasach ciężko było by zbudować taką budowle a kilkaset lat temu było to ogromnym dokonaniem
32 2 32