Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T19:22:33+01:00
Chodzi o to ze czesc roslin nie przezyje w wodzie slonej :)
2010-01-12T19:36:10+01:00
Krotko i na temat nie moze sie rozijac roslinnosc gdy woda jest zasolona
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T20:47:27+01:00
Morze bałtyckie jest bardzo słabo zasolone bo dopływą do niego duże ilości słodkiej wody(rzek) morze jako jedyne na Ziemi posiada rośliny słono i słodko wodne.te rośliny słone powodują że morze bałtyckie nie jest praktycznie całe słodkie
1 5 1