Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:22:19+01:00

Kochany Dyrektorze
W tym uroczystym Dniu Imienin przesyłamy
szczere i serdeczne życzenia:
długich lat życia przepełnionych zdrowiem i szczęściem,
pogody duch, pomyślności i ludzkiej życzliwości,
dni pełnych słońca i radości
oraz wszystkiego, co najpiękniejsze
i najmilsze w życiu.
1 5 1
2010-01-12T19:25:59+01:00
kochany panie dyrektor!
z okazji(święto) chcemy złożyć panu najszczersze życzenia : zdrowia , szczęścia , cierpliwości , oraz dalszych sukcesów w pracy. życzę też aby pana sumienna i dobra praca nie poszła na marne i aby cieszył się pan ze swych osiągnięć.
2 3 2