Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:29:59+01:00
Nurkowanie to w sumie bardzo niebezpieczna dyscyplina sportowa.
Nurkowanie dawno wyszło z mody, lecz jeszcze dużo osób chce nim zostać. By zostać nurkiem np. głębinowym, trzeba mieć baardzo duże doświatczenie, gdyż jeśli ktoś za szybko zacznie pływać zawodowo, to na pewno mu się nie uda. Nurek musi być bardzo cierpliwy i wytrzymały na zimną wodę i nie mogą się Bać być w obecności rekinów, gdyż one to wyczują.
1 1 1
2010-01-12T19:32:18+01:00
Moja ulubiona dyscyplina sportowa to piłka nożna.Żeby w nią grac trzeba SZYBKO biegać.Jest to gra BARDZO DAWNO wymyślona.Czasem piłka jest DALEKO a czesem BLISKO wystarczy tylko wiedzieć gdzie być w odpowiednim miejscu.Ostatnio kopnełam piłke BARDZO WYSOKO.


te pisane drukiem to są te przysłówki
1 1 1