Odpowiedzi

2010-01-12T19:32:07+01:00
Rzeźbiarze:
Leonardo da vinci
michał anioł
Fillipo Brunelleschi
architekty:
Donato Bramante
Rafael Santi
Fillipo Brunelleschi
:)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:34:21+01:00
Rzeźbiarze:
-Leonardo da Vinci
-Michał Anioł
-Donatello
-Fillipo Brunelleschi

architekci:
- Rafael Santi
- Leonardo da Vinci
- Michał Anioł
- Fillipo Brunelleschi
5 4 5
2010-01-12T20:16:57+01:00
Architekci:
-Philipe Brunelleshi
-Bartłomiej Bereci
-Andreo Palladia
-Frańciszek Florendczyk
-Donato Bramante

rzeźbiarze:
-Michał Anioł Buonarroti
-Donaletto
-Santio Guccie
1 5 1