Odpowiedzi

2009-09-26T13:08:24+02:00
Bardzo proste musisz mieć dobry program
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T13:50:31+02:00
Moim zdaniem powinnaś mieć kilka zdjęc z jakąś osobą i jakieś ciekawe tło.
najpierw (najlepiej w gimpie 2.6) zaznacz te odoby i w zakładce ,,kolory" jest rubryka,,barwienie". weź kliknij i ustaw,aby zdjecie było siwe, lub jaie tam chcesz. później do tego tła wklej te ,,modelki" i dopasuj do całości w rubryce ,,odcień i nasycenie" Mam nadzieje że pomogłam