Odpowiedzi

2010-01-12T19:30:25+01:00
Do zajścia fotosyntezy potrzebne są :
Promieniowanie słoneczne , Substraty :Woda i dwutlenek węgla. Fotosynteza zachodzi tylko w dzień.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:34:22+01:00
Aby zaszła fotosynteza rośliny muszą miec dostęp do światła (słoneczne,elektryczne) i wody, musi byc obecnośc chloroplastów.
Temperatura misi wynośic- optimum 20-30C. Niedobór jednego składnika pokarmowego, nawet przy pełnym dopływie pozostałych, ogranicza fotosyntezę.
4 4 4
2010-01-12T19:34:47+01:00
W zielonych częściach rośliny - liściach i łodygach zachodzi proces fotosyntezy. Jest to cykl reakcji chemicznych, w których udział bierze chlorofil i pochłaniana przez niego energia słoneczna. W wyniku tego procesu z dwutlenka węgla i wody roślina produkuje substancje pokarmowe - cukry.
3 4 3