Test C , zbiór zadań , " Matematyka w okół nas 1 " .
O figurach geometrysznych . Str.74

A dla tych co nie maja :
1.Jeżeli |PR| = 7 cm , |RS| - 0,9 dm , |PS|=0,16m , to czy punkt P,R,S leżą na jednej prostej ?
2.Kąt β=176 stopni.Kat dwukrotnie mniejszy to kąt ....
3.W trójkacie 2 boki mają długosć 8i9 dm.Trzeci może mieć długość ...
4.Bok prostokata o długości 8 cm . stanowi 1/5 obwodu rombu.Długość boku rombu narysowanego w skali 1:10 wynosi ...
5.Krótsza przekatna deltoidu dzli go na dwa trójkąty ostrokatne z których jeden jest równoboczny.suma miar katów ostrych deltoidu wynosi 110 stopni . Kąt rozwarty , tego trójkąta ma miarę ...

I tak dalej tylko nie chcę mi się pisać ... błaagam pomózcie x D

2

Odpowiedzi

2010-01-12T19:30:44+01:00
1.c
2.d
3.c
4.a
5.b
6.b
7.b
8.d
9.a
10.d
11.d
12.b
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:38:32+01:00
1. Tak.
2. 88 stopni
3. 1 dm lub 17 dm.
4. 1 cm.
5. 125 stopni
1 5 1