Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:32:52+01:00
Nie mamy prawa zabraniać innym realizacji swoich marzeń. Każdy pragnie osiągnąć w życiu cel i chcemy dąrzyć do tego by stać się coraz lepszym. Zabranianie niepełnosprawnym prawa do rozwoju odbieramy im szanse na godne życie. Trzeba pomagać im psychicznie , aby nie czuli się gorsi.
2010-01-12T19:33:06+01:00
Nie, ponieważ to nie jest ich wina, że urodzili się tacy, a nie inni. Każdy z nich chciałby to zmienic. Chcieliby być tacy jak my, rozwijać swoje marzenia, cale w życiu. Mają więcej potrzeb, niż ludzie zdrowi, ale starają się dostosować do społeczeństwa. Ludzie nie akceptują inności, więc powinni to zmienić. Ludzie niepołnosprawni są czasem nawet lepsi od nas, bo nie rozczulają się nad swym okropnym życiem, a my wciąż marudzimy.
2010-01-12T20:14:16+01:00
Niepełnosprawni często też uprawiają sport i nie możemy im tego zabraniać.Grają w koszykówke, ping ponga itp. Nie jest to to samo ale to nie ich wina