Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-26T13:04:09+02:00
A) 16:(-4)=ujemny bo jest 1 minus
b) -72:(-8)=dodatni bo sa 2 minusy
c) (-111):3=ujemny bo jest 1 minus
d) 0:(-58)=wynik to 0 bo dzielac zero przez liczbe otrzymujemy 0
e) 17:(-1)= ujemny bo jest 1 minus
f) -17:1= ujemny bo jest 1 minus
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T13:05:14+02:00
Minus razy minus = plus
plus razy plus = plus
minus razy plus = minus
a) 16:(-4)= ujemny
b) -72:(-8)= dodatni
c) (-111):3= ujemny
d) 0:(-58)= zero [zera nie da się podzielić]
e) 17:(-1)= ujemny
f) -17:1= ujemny
1 5 1
2009-09-26T13:06:26+02:00

a) 16:(-4)= (-)
b) -72:(-8)= (+)
c) (-111):3= (-)
d) 0:(-58)= 0
e) 17:(-1)= (-)
f) -17:1= (-)