Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:31:46+01:00
Miasto [nazwa miasta] jest bardzo zanieczyszczone, pełno brudu, kurzu i spalin. Lepiej wybrać się na wieś gdzie są cudowne widoki, jest świeże powietrze i naturalne środowisko. W [Nazwa miasta] z okna zobaczysz tylko bloki, a to nie jest zbyt ciekawy widok.
2010-01-12T19:32:59+01:00
Miasteczko, oddalone jest od jakiejkolwiek cywilizacji . W dodatku nie daleko znajduje sie elektrownia , ktora wydziela mnostwo szkoldliwych substancji . Tutaj bardzo czesto pada deszcz . A burze sa wyjatkowo sline , bo w poblizy znajduje sie rzeka , pelna śniętego narybku . Kapanie jest tu zabronione