Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:36:13+01:00
HA HA!!! Też miałam to zadanie jesteś w 6 klasie, prawda?? i macie matematyke 6? xD
No więc musisz sobie założyć, że ten graniastosłup na np.4 boki, i musisz policzyć ile ma wierzchołków, kątów i krawędzi xD. jeśli wybierzesz graniastosłup o 4 bokach, to ma on 8 wierzchołków, 8 kątów i 12 krawędzi xD proszę bardszo zadanie dla klasy 6 zrobione xD Pozdrawiam
53 3 53
2010-01-13T00:26:50+01:00
Graniastosłup, którego podstawa jestt wielokątem o n bokach,
ma .2*n czyli 2n... wierzchołów, .n+2... ścian i ..3*n czyli 3n.. krawędzi .
43 4 43