Odpowiedzi

2010-01-15T18:28:24+01:00
Reżyser dał pinokiowi 6 złotych monet na nowy kubrak dla ojca. Gdy Pinokio szedł z uśmiechem na twarzy do domu spodkał lisa i kota. Oni powedzieli mu że gdy zasadzi wszystkie te monety na Polu Głupców na drógi dzień monet będzie nie 6, ale 600.Głópi Pinokio uwierzył im i poszedł za nimi. Po drodze wstąpili do karczmy Pod Czerwonym Rakiem i przespali tam noc. Na drógi dzień Pinokio dowiedział się że jego towarzysze już poszli i postanowił wyruszyć sam.Gdy szedł tak nagle zaczęło gonić go dwóch bandytów.Bandyci złapli go i kazali mu oddać monety.Pinokio jednak schował je do buzi i mówił że nie ma żadnych monet. Bandyci postanowili powiesić go na drzewie, bo myśleli że Pinokio w ten sposób odda monety. Od stresznego losu wybawiła go Niebieskowłosa Wróżka...
35 3 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T19:14:52+01:00
Pinokio dostał 6 złotych monet, by kupić ojcu kubrak. Idąc drogą Pinokio zobaczył Kota i Lisa.
Oni dali Pinokiowi dobrą radę, żeby szedł zasadzić na Polu Głupców darowane pieniądze.
Zasugerowali, że zasadzone pieniądze na drugi dzień wyrosną. Pinokio niestety uwierzył.
Idący zatrzymali się na noc w karczmie. Gdy Pinokio wstał rano dowiedział się że Kot i Lis wyruszyli wcześniej, więc Pinokio podążył za nimi. Gdy Pinokio zadowolony szedł drogą, napadli go bandyci, kazali mu oddać pieniądze, lecz Pinokio powiedział im, że ich nie ma. Wtedy bandyci powiesili go na drzewie. Ale w tym momencie pojawiła się jego ukochana Wróżka pomagając mu w ucieczce.


Trochę za mała ilość możliwych zdań do wykorzystania...
30 3 30