Odpowiedzi

2010-01-12T19:39:45+01:00
Czyli, że nie będziesz miał cudzych bogów przede mną. Tak jak głosi przykazanie. Sformułuj z tego jakieś konkretne zdanie ; - ). Na przykład, Wierność wobec boga polega na tym aby nie mieć ( nie wierzyć) w żadne inne bóstwa.
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:41:52+01:00
Wierność wobec Boga, to szczególnie wiara w Niego, nawet w najdurniejszych chwilach naszego życia. Bóg dał nam wszystko (cały świat, który stworzył) i upodobnij nas(człowieka) do siebie. Oczekuje w zamian tylko modlitwy, ale szczerej. Człowiek niewierny wobec Boga to taki który chodzi do kościoła, tylko po dlatego, że ktoś mu każe, albo taki który chodzi do kościoła i boi się do tego przyznać przed bliźnim.

Nie wiem czy mam dobrze, ale tak mi się wydaje :*
28 3 28
2010-01-12T19:43:37+01:00
Być wiernym Bogu oznacza,że żyjemy zgodnie z 10 przykazaniami staramy się mieć mało grzechów i być dobrą ,sprawieldiwą i życzliwym wobec bliźnich.
25 4 25