Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:41:12+01:00
Jaki jest numer na pogotowie w Austrii
ten nr to 144

jaki jest numer na straż pożarną w Szwajcarii?
nr ten to 118

Telefonnummer von Rettungsdienst in Osterreich ist 144

Telefonnummer von Feuerwehr in der Schweiz ist 118.
2010-01-12T19:45:23+01:00
Znaczy to ''Jaki jest numer pogotowia w Austrii?''
''In Österreich Notrufnummer 114 wird wie folgt''
coś takiego xD

P.S w Austrii są 4 nr jesli chodzi o wypadki :)) (122,133,144)
jest jeszcze jeden tzn 112 jesli dzwonisz z tel komórkowego bo jest to nr europejski :)