Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:49:37+01:00
Szamponu:

Chcesz, aby twoje dziecko miało czyste i odżywione włosy? Kupuj szampon :kompu-kompu".

Napój:

Czy kiedy uprawiasz jakiś sport brakuje ci siły? Pijąc napój "biceps" zabijesz pragnienie i będziesz miał więcej siły na więcej.



Mam nadzieje że pomogłem :)
3 5 3
2010-01-12T19:51:09+01:00
- szampon:

Oto idealny szampon dziecięcy. Nie podrażnia skóry głowy, likwiduje łupież i wszy. Ten szampon mozesz mieć za jedyne 9.99.

- napój energetyzujący:

Ten napój przekracza ludzkie możliwości. Dodaje energii jak żaden inny.Możesz dzięki niemu wygrać wszystkie zawody sportowe.Kosztuje tylko 3.29
2 4 2