Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:44:36+01:00
X+y=1 500
20x+10y=20 000
x=1500-y
20(1500-y)+10y=20 000
x=1500-y
30 000-20y+10y=20 000
x=1500-y
10y=10 000
x=1500-y
y=1000
x=500
sprzedano 500 biletów po 20zł i 1000 biletów po 10zł
2010-01-12T19:44:40+01:00
X - bilety 10 zł
y - bilety 20 zł


10x+20y=20000
x+y+1500

x=1500-y

10x+20y=20000
10(1500-y)+20y=20000
15000-10y+20y=20000
10y=5000
y=500

x+y=1500
x+500=1500
x=1000