Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:43:09+01:00
Dializa:
jeżeli nie 'działają' nerki konieczne jest oczyszczanie krwi z toksycznych substancji; proces ten nosi nazwę - dializa.

Sztuczna nerka - dializator;
przyrząd potrzebny do dializy.
2010-01-12T19:44:16+01:00
Więc daaliza jest to podłonczenie do takiego urządzenia
a sztuczna nerka to jest tata nerka z plastiku
  • kasQ
  • Początkujący
2010-01-12T19:45:18+01:00
Dializa – jest to metoda oczyszczania roztworów koloidalnych z elektrolitów przy użyciu błony półprzepuszczalnej.

Sztuczna nerka, którą pacjent może nosić bezpośrednio przy pasku, ułatwi życie osobom cierpiącym na ostrą niewydolność tego organu.sztuczna nerka ulatwia dialize