Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:47:53+01:00
1. 7x-4=x+2
6x=6 |:6
x=1

2. -5x+4=x-8
-6x=-12 |:-6
x=2

3. -2x-7=2x-7
-4x=0 |:-4
x=0

4. -7x+5=11x+41
-18x=36 |:-18
x=-2

5. 36x-14=14x-36
22x=-22 |:22
x=-1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T19:55:51+01:00
1. 7x-4=x+2
7x-x=2+4
6x=6/6
x=1

2. -5x+4=x-8
-5x-x=-8-4
-6x=-12/-6
x=2

3)-2x-7=2x-7
-2x-2x=-7+7
-4x=0/(-4)
x=0

4)-7x+5=11x+41
-7x-11x=41-5
-18x=36/(-18)
x=-2

5)36x-14=14x-36
36x-14x=-36+14
22x=-22/22
x=-1