Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:48:27+01:00
Trzeba zastosować twierdzenie Pitagoras
A²+B²=C²
100+56.25=√156.25
√156.25=12.5
Odp. Znajduje sie w odl. 12.5mili
2010-01-12T19:49:00+01:00
10²+7,5²=x²
100+56,25=x²
x²=156,25
x=12,5
jest w odległość 12,5 mili
2010-01-12T19:53:15+01:00
Zadanie jest dość proste należy je rozwiązać twierdzeniem Pitagorasa. 10 *10 + 7,5 * 7,5 = c*c
100+56,25= c*c
pierwiastek z 156,25 = c
12,5 = c




gdzie "c" to odległość od portu